Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

понедељак, 23. април 2018.

ČESTITAMO: Pobednici Kuligre : Tražimo najbolji Recept Južne Amerike


Dragi Kulinari,

Kao prvo veliko hvala svima koji su poslali zaista inspitrativne Recepte od kojih ću sigurno neke isprobati.
I jedno obaveštenje na početku.: Iz meni nepoznatih razloga Gospodin Denis Adamović, koji je  trebalo da ocenjuje vaše poslate Recepte nije se u odredjenom roku javio! Zato i ja malo kasnim sa objavom.

Tako da mi nije drugo preostalo vec da ulkjucim Fortunu u vidu  nasumicnog izbora pobednika , pa je tako kao sto iz priložene Tabele možete videti, jedna soba osvojila sva tri mesta. Kako njoj sigurno nisu potrebne tri knjige od Fride Kalo ja sam izabrala jos dva Kuvara koja će joj se nadam se dopasti.
To važi i za utešne  nagrade gde je jedna takmicarka osvojila dve. I ona ce dobit Fridin kuvar i još jedan po mom izboru.

Ovom prilikom se zahvajujem mojoj dragoj prijateljici Gvozdeni Živkovic, koja je i autorka divnog kuvarskog bloga   U mom Loncu, a koja je preuzela na sebe slanje novčanih nagrada.

Čestitam svim pobednicama i vidimo se uskoro u novim Kuligrama!

***************************************************************

Prvu Drugu i  treću nagradu osvojila je Dijana Ademović , kao što se iz priloženog da videti.
Izabrani su recepti broj :
                                          Prva nagrada Recept 14 : Jagnjeća Rebarca

                                           Druga Nagrada : Recept broj 2  : Prima Vista
  
                                           Treća Nagrada : Recept broj 54 :Carbonada sa pilećim mesom

Utešne nagrade osvojili su: Recept 26 : Mexican street Corn , Snežana Kitanović

                                              Recept 60 : Arroz de Forno, Ivana Pešić

                                               Recept 24*(25) : Mole Probano , Julijana Krstin

                                              Recept 63 : Veneculeanska Salata : Ivana Pešič

                                              Recept  68 ** : Pastel de Queio . Dragan Živković

Još par objasnjenja:

* Ovde je izabran od strane Randomizer Recept broj 24,koji sam ja ispustila tj samo preskočila broj i logikom izabrala sledeci Recept broj 25

** Poslednju utešnu nagradu sam izabrala ja lično našem jedinom muškom učesniku iako je po Randomizeru Dijana Ademović osvojila i tu nagradu. Mislim da je Dijana , koliko je poznajem, a uzevši u obzir da je ovoga puta osvojila sve tri novčane nagrade , zadovoljna mojom odlukom.

Molim sve pobednike da pošalju svoje adrese i broj telefona na: kuligre3@gmail.com
 da bismo mogli organizovati slanje nagrada. Podrazumeva se da ćemo Vaše podatke koristiti samo u te svrhe i nećemo deliti dalje!

Još  jednom  čestitke svim pobednicima , a svim učesnicima više sreće drugi put!

I Tabela Randomizer:














                                                       



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer