Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 4. април 2014.

Sakrivač Brz ručak





Ja sam ovo i slična jela prekrstila u Sakrivač,.zato što su vrlo pogodna da se u njih sakrije razno povrće.To obično pravim kad kod moje klinke dolaze deca koja ne vole da jedu povrće!
Kad im ovo serviram ništa od tog ne volim ne primećujem.

Ovde sam koristila

Pakovanje spirala makarona
100 grama kisele pavlake
1 rendanu šargarepu
1 mali crni luk
pola rukohvata svežeg bilja,oregano,bosiljak i peršun
50 grama paradjz pirea
100 grama rendanog kačkavalja
1 tek obran klip kukuruza
Rukohvat spanaća
i 4 kobasice
Skuvamo makarone pa ih prespemo u namašćen pleh



Dodamo kiselu pavlaku i malo rendanog sira,izrendanu šargarepu,iseckan luk

Pospemo ostatak rendanog sira  I začinsko bilje


Pečemo 20 minuta na 220 stepeni Celzija



Dok čekamo pržimo u malo ulja kobasice oko 10 minuta okrećući ih.
Mi popijemo kafu i stavimo ceo klip kukuruz a sve sa ljuskom u mikrotalasnu 5 minuta



Onda otkrijemo sakrivač i serviramo.Prijatno

1 коментар:

Unknown је рекао...

mudro, nema sta!!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer